TOM is een kant en klare oplossing : een chatbot waarmee u alle medewerkers persoonlijk en schaalbaar kunt ondersteunen.
Voor Microsoft365 is er standaard content beschikbaar.
Natuurlijk kunnen wij u ook helpen bij de succesvolle implementatie van de chatbot.
Voordelen  van een chatbot :
- ontlasten Service Desk tijdens kantooruren
- invulling Service Desk buiten kantooruren
- kennisretentie na een training
Hoe het werkt

TOM is er 24/7 en kan iedereen helpen waardoor de ‘Key Users’ tijd over houden voor betere hulp

TOM beantwoordt vragen

TOM wordt steeds beter en verzamelt steeds meer antwoorden en inzichten

TOM bespaart € 23,- op elke service ticket die niet meer nodig is en bespaart kostbare tijd voor iedereen

TOM levert transparante rapportages
Vrijblijvende informatie aanvraag
Mocht u vragen hebben over onze programma’s, neem gemakkelijk contact met ons op!

Hulp bieden

Adviseren

Kennis omgang
Andere Mogelijkheden
Wilt u toch online leren? Of heeft u behoefte aan klassikaal leren? Bekijk de volgende opties.
Online Leren
Met het unieke online-trainingsplatform van Quality Mentor vergroot u de kennis van uw medewerkers. Microsoft office kan veel meer dan u denkt, maak van uw medewerkers een Human Firewall en zorg dat uw ICT-ers de benodigde kennis continu kunnen bijspijkeren.
Klassikaal Leren
Leer tijdens een klassikale training manieren om nog beter en efficiënter te werken. Wij trainen de gebruiker om nieuwe functionaliteiten tijdens het dagelijkse werk te gebruiken zodat de investering voor u werkt.