Home » Chatbot Ondersteuning » Custom Chatbot

Waarom een Custom Chatbot?

Uw medewerkers en klanten hebben vaak meer ondersteuning nodig en zitten met vragen op momenten dat uw interne helpdesk net even druk is. Een chatbot is er altijd, is nooit ziek en weet op ‘alles’ antwoord. Alles is natuurlijk wat overdreven maar het mooie is dat deze chatbot zelflerend is en steeds ‘slimmer’ wordt. U vult de chatbot met uw eigen content, dus u bepaalt eigenlijk zelf hoe slim hij is.

Hoe het werkt

Hij is er 24/7 en kan iedereen helpen waardoor de ‘Key Users’ tijd over houden voor betere hulp

Hij beantwoordt vragen, geeft input, bepaalt persona’s en geeft persoonlijk advies

Hij wordt steeds beter en verzamelt steeds meer antwoorden en inzichten

Hij bespaart € 23,- op elke service ticket die niet meer nodig is en bespaart kostbare tijd voor iedereen

Hij levert transparante rapportages

Begeleidt medewerkers in gesprekken

Hij betrekt gebruikers en is zelflerend

Kortom: hij staat 24/7 klaar voor grote groepen medewerkers, ontlast de servicedesk, geeft uw organisatie beter inzicht in wat er speelt, bouwt extra kennis op en verbetert uw dienstverlening nog verder.

Hulp bieden

Hulp bieden

Hoe kunnen we snel en adequaat 24×7 hulp bieden aan elke medewerker en/of klant?

Adviseren

Hoe kunnen we iedereen analyseren en persoonlijk adviseren?

Kennis omgang

Hoe kunnen we slimmer omgaan met de aanwezige kennis?

Vrijblijvende informatie aanvraag

Mocht u vragen hebben over onze programma’s, neem gemakkelijk contact met ons op!

Andere Mogelijkheden

Wilt u toch online leren? Of heeft u behoefte aan klassikaal leren? Bekijk de volgende opties.

Online Leren

Met het unieke online-trainingsplatform van Quality Mentor vergroot u de kennis van uw medewerkers. Microsoft office kan veel meer dan u denkt, maak van uw medewerkers een Human Firewall en zorg dat uw ICT-ers de benodigde kennis continu kunnen bijspijkeren.

Klassikaal Leren

Leer tijdens een klassikale training manieren om nog beter en efficiënter te werken. Wij trainen de gebruiker om nieuwe functionaliteiten tijdens het dagelijkse werk te gebruiken zodat de investering voor u werkt.