Home » Chatbot Ondersteuning

Chatbot Ondersteuning

Zet een chatbot in voor uw organisatie als ondersteuning voor klanten en/of medewerkers

Hiermee staat u 24/7 klaar voor grote groepen medewerkers, kan de service desk ontlast worden, kunnen organisaties beter weten wat er speelt, kunnen medewerkers zelfsturender worden, kan kennis opgebouwd worden en kan uw dienstverlening nog verder verbeteren.

Kies voor TOM, de kant en klare oplossing voor Microsoft Office. Of kies voor LinkedIn Chatbot, de kant en klare oplossing voor LinkedIn of kies ervoor om uw eigen chatbot in te richten, helemaal custom-made.

The Office Mentor (TOM)

The Office Mentor (TOM) is een kant en klare oplossing waarmee u een eigen (Microsoft gebaseerde) chatbot kunt maken, beheren en analyseren zodat u de medewerkers persoonlijk en schaalbaar kan ondersteunen. Voor Microsoft Office365 is er standaard content beschikbaar.

LinkedIn

LinkedIn chatbot is een interactieve chatbot, volledig ingericht om al uw vragen over LinkedIn te beantwoorden. Uw sales en alle medewerkers die actief zijn op LinkedIn kunnen zo hun effectiviteit sterk vergroten.

Chat met LinkedIn™ specialisten van, deel LinkedIn™ ervaringen met andere leden, ontvang het laatste LinkedIn™ nieuws als eerste.

Krijg nog meer exposure met uw bedrijf, vul openstaande vacatures makkelijker in, nog krachtigere profilering, meer rendement van uw marketingkosten, en nog veel meer voordelen.

Custom Chatbot

Natuurlijk kunt u ook uw eigen chatbot inrichten. Volledig conform de wensen en eisen van uw onderneming. Ontlast uw interne helpdesk en maak uw medewerkers effectiever. Uw werknemers kunnen 24/7 hun vragen kwijt en nog veel belangrijker, ze krijgen ook nog de antwoorden die ze nodig hebben om verder te kunnen met hun werk.

Andere Mogelijkheden

Wilt u toch online leren? Of heeft u behoefte aan klassikaal leren? Bekijk de volgende opties.

Online Leren

Met het unieke online-trainingsplatform van Quality Mentor vergroot u de kennis van uw medewerkers. Microsoft office kan veel meer dan u denkt, maak van uw medewerkers een Human Firewall en zorg dat uw ICT-ers de benodigde kennis continu kunnen bijspijkeren.

Klassikaal Leren

Leer tijdens een klassikale training manieren om nog beter en efficiënter te werken. Wij trainen de gebruiker om nieuwe functionaliteiten tijdens het dagelijkse werk te gebruiken zodat de investering voor u werkt.

Winkelwagen
There are no products in the cart!
Subtotal
0,00
Continue Shopping
0
Open chat
Hallo 👋
Hoe kan ik u helpen?